Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Archive

FanFiction

Welcome Sweethearts

 

 

به وبلاگ کوچیک من، برای فن‌فیکشن‌های بی‌تی‌اس خوش اومدین 3>

لطفا با کامنتاتون به بهتر شدن نوشته‌ها و بلاگ، کمک کنید سوییتی‌ها.

 

Comment Me
۲۳
posted on 30 , 1402 Ordibehesht . Views ۲۹۳
Comments Till Now (۲۳)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمایش دیدگاه [ ۲۳ ] Hide comment ...
  • //blog.ir/media/images/guest.png?1تصویر پروفایل
    بچه یتیم
    چه خوشگله اینجااااااااااااااااااااا😍
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    خوشگلی از خودته عزیزکم.
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oU-8SXkBhICZmitlNnJh_2t8Pa4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
    معلومه که جدی میگم!! اینجا خیلی خوردنیه!! بی صبرانه منتظر پیدا کردن یه فرصت ام تا بتونم بیام دونه دونه پشت ها رو کالبد شکافی کنم و بو کنممم😍💞💞💖
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    ذووق-
    وای.. هارتم.. 
    الان یونیکورن تک‌شاخ و رنگین کمون بالا میارم._.
    ذوق فراوان-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oU-8SXkBhICZmitlNnJh_2t8Pa4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
    اینجا چرا انقدر قشنگههههه!!!@_@ من چرا اینجا رو تاحالا ندیده بودم؟؟؟ حس می کنم پرتاب شدم به یه دنیای جدید کارامل صورتی خوشمزه😳💘💖
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
     عر جدی میگویی TT?
    عرررر ذوووق- 
    مرسی مرسی خوشحالم ک خوشت اومده :)))))  
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon
    واااایییی بان بان اینجا خیلیییی قشنگ شده
    اصلا سایتو باز کردم انگار بوی نینی اومد 🥲🥲
    خیلی دلبر شده اینجا اصلا من ملدم😖🩷
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    وای خدا بوی نینی هیییق!
    لبخند ملیح- 
    بوس به لپت و... نمیر! دلم برات تنگ میشه اگه بری.))
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%278AZruH5_BhRZa7PM0Ao444478P0%3D%27/تصویر پروفایل
    .... Helsa
    هیننن🤭🤭🤭🤭

    😘😘😘
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    ⁦(^^)⁩
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%278AZruH5_BhRZa7PM0Ao444478P0%3D%27/تصویر پروفایل
    .... Helsa
    اخجونننن بوس😁😁

    اومدم پشت پرده بیبی اما تو نبودی😢
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    فدات بشم که... T³T
    فداسرت از همینجا بوس به لبات T^T 💕
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%278AZruH5_BhRZa7PM0Ao444478P0%3D%27/تصویر پروفایل
    .... Helsa
    افرینننن😍 حالا باید یه بوس دیگه هم بهم جایزه بدی چون برات دعا کردم😂😂😂

    هرجا که عشقت میکشه 🙂😂
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    *بوسیدن لپ‌هات*. 
    بیا بریم پشت پرده لباتم ببوسم. ولی به کسی نگیاا 😔😂
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%278AZruH5_BhRZa7PM0Ao444478P0%3D%27/تصویر پروفایل
    .... Helsa
    با اینکه نمدونم چه امتحانیه اما امیدوارم موفق شی توش🙂🙂🙂


    اوهوم بیا بوسم کن منتظرمممم😊
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    موفق شدم با نمره ی کامل U-U 💪

    حالا کجاتو باید بوس کنم سوییتم؟😔😂
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%278AZruH5_BhRZa7PM0Ao444478P0%3D%27/تصویر پروفایل
    .... Helsa
    Hi

    بیبی دلم واست تنگ شدهههه دو روزه که نیستی بیای بگی فیک بزارم😁


    ....امیدوارم وب کوشولو موشولوت به یه وب خیلییییییییییییی بزرگ تبدیل بشه:)
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    های خدایان به تو‌ باد پامکینممم! 

    وای آره امتحان ICDL داشتم یعنی بخش مبانیش انگاری داشت با پاشنه ده سانتی رو مغز نداشته ام رژه میرفت. O-O
    همون فیک قبلی هم نخوندم :<

    وویی خودا سوووو تنک‌یو شدم پامکینییی :)) 3>
     بیام بوسِت کنم مامانا؟ T^T 💕
  • //blog.ir/media/images/guest.png?1تصویر پروفایل
    ی آرمی بدبخت
    سلاممممممم من اومدم!(خوش اومدم😂)به بهههه میبینم شمام وب زدی امیدوارم وبت دیده بشه و خلاصه که کارت بگیره و منم تشکر میکنم ازت بابت درست کردن وب چون عین معتادا دنبال فیک میگشتم😐😂
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    سلااااامممم! خوش اومدین. قدم رنجه فرمودین 😂
    از دعای خیرت بی نهایت ممناانم سوییت T^T

    این "معتاد به فیکشن بودن" تو وجود منم هست ^^
     به هر حال طبق یه قراری من تا یکی دو هفته دیگه کار جدید می‌نویسم؛ نوش جونت 😂💕
  • //blog.ir/media/images/guest.png?1تصویر پروفایل
    minhi
    به به
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    ⁦(๑♡^♡๑)⁩
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon
    ای بابا ای بابا
    لاس تو روز روشن؟ 😔😔
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    یس بیبی. آخه نمیشه جلوی تو خودمو کنترل کنم 😔😂
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon
    یوهاهاها میبینم که با افتخار من اولین فتاح وبلاگت هستم :]
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    اینجانب با افتخار اعلام مینمایم شما اولین فتاح قلب منی فرشته ی من :)) 3>
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    نه اولی اونیه که یه عکس داشت:)

     

    عههههه.. خب پس باید دوباره درستش کنم T^T

    سعی میکنم تا امشب درستش کنم

    ببخشید بیبی یادم نبود کدومو اول فرستاده بودم کدومو دوم😅

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    عه؟! 
    متشکرانم T³T 
    اشکال نداره مامانم 😂


    .::آپدیت::.

    بیبی من کارو تو سایت دیدم و به نظرم خیلی قشنگ بود به خودت زحمت اضافی نده:))
    من قبلاً ندیده بودم اش:»
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    بانی یه چی بگم؟...

     

    اولی به طرز قشنگی قشنگه:))

    اولی رو بزن بوز بهت مادرم T³T

     

    یادم رفت اولی که فرستادم برات کدوم بود :))

    اونی که سه تا عکس داشت؟؟!

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    نه اولی اونیه که یه عکس داشت:)
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    بان بانم T^T

    درود دوباره :) 3>

    بچم یه سوال؟ تلگرام داری؟

    خواستم بگم اگه دوست داشتی، آیدیت رو تو کامنتا خصوصی برام بذار که راحتتر در ارتباط باشیم. تاکید میکنم، "اگه خودت دوست داری" اگه نداری هم که هیچی همینجا هم عالیه ^^

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    جونِ بانی؟! ^^
    درود خدایان بر تو باد :)) 3>

    تلگرامممم نه متاسفانه گوشیم هنگید پاکش کردم.. در حال حاضر به لطف شانس گل گلی و گوشی نکبتم، فقط شاد دارم:/ 
    بنده از خدامه بیبی گوشی نمیزاره:‹
    درسته همینجام خوبه^^ 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بان بان ^^

    چطوری بچم؟

     

    بانی من این دو تا کاورو برای الهه افسونگر زدم

     

    ******************************************************

     

    ******************************************************

     

    ببین کدومشو دوست داری که فایلو باهاش آماده کنم

     

    میتونیم هم یکیش رو برای کاور پست بذاریم، اون یکی رو برای صفحه اول فایل

    هر جور خودت دوست داری

     

    اگه دوستشون نداری هم بگو که یه مدل دیگه امتحان کنم ^^

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    جونم؟! ^^
    حالا که کامنت ات رو دیدم عالییی:)

    اولی به طرز قشنگی قشنگه:))
    اولی رو بزن بوز بهت مادرم T³T

    دوسشون ندارم.. عاشقشونم:) همین که زحمت میکشی در حد مرگ خوشحالم می‌کنه:)))
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    هی بان بان ^^

     

    **********************************************************

     

    اگه همینو دوست داری بگو که تمش رو بزنم

    اگه نه هم بگو چیاشو میخوای تغییر بدم که یه کاور دیگه بزنم ^^

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    لقب جدید؟! ^^

    خیلی قشنگ شده بیبی همین اوکیه:))
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    بیبی فاکسو خوندم و باید بگم

    محشرررررر بود :)))

    خاص بود و مثل همیشه کیووووت و فلاففففف :)) 3>

     

    همه چیز پرفکت بود بیبی.. فقط فکر کنم یکی دو تا غلط املایی داشت که موقع درست کردن فایل اصلاح میکنم!

     

    الانم اومدم بپرسم که شکل و تم خاصی برای کاور و pdf مد نظرته؟ اگه آره که بگو همونطور درستش کنم و حتما اطلاعات و سخن پایانی (اگه داری) برام بفرست که درستش کنم ^^ 3>

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    فقط میتونم بگم مرسی جانان T^T

    ببین من انگست هم بنویسم یه نیم فلاف قاطیشه چون واقعا از دستم بر نمیاد غیر فلاف..

    تو بلاگ خودت میگم بیبی:)
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    عکسش چه قشنگ شده بانیییییی :))

    بیبی.. من کاور کارتو زدم ولی مطمئن نیستم دوست داشته باشی یا نه

    **********************************************************

     

    این شکلی شده.. اگه خوب نیست یا ایرادی داره.. بم بگو چطوری مونظرته که یکی دیگه درست کنم

    اگه خوبه هم که با همین تم بزنم فایلو

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    و منی که جوابت رو تایپیدم ولی تأیید رو نزدم*کوبیدن بر پیشانی خویش*

    و اینکه ایراد؟! آیا داری شوخی میکنی باهام؟! این خیلی قشنگه:)
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    حدس بزن کی سیستمش از بیان پرتش کرده بود بیرون و حالا که دوباره تونسته وارد شه داره اشک شوق میریزه TT^TT

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    الهییی..
    خدارو شکر به خیر گذشت بیبی:)
    *پاک کردن اشکات*
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    یو نو... من همیشه میگم "این تابستونو میترکونم."

    ولی تهشم به بطالت میگذرونمش...

    امااااااااااا

    یه حسی بهم میگه فیکشن نویسا قراره واقعا این تابستونو با فیکشناشون بترکونن!! :)))

    بیا واقعا این تابستونو بترکونیم /(>-<)\

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    جالبه چون پارسال منم اینجوری بودم *هه هه*

    دقیقاااا !
    قطعا میترکونیم عزیز دل :))))
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27oi9If6q-HaHrMJKJe5kMC1pOn_0%3D%27/تصویر پروفایل
    Q. Moon

    چقدر اینجا آبی و قشنگه (^^) آبی دوست!

    منتظر دیدن فعالیتت خواهم بود بیبی :)

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27IDs6-QtSPHI7fSJLZlU2yby8slM%3D%27/تصویر پروفایل
    J' Baby Bunny
    آره قشنگه مثل تو.. آبی دوست!!!
    ممنونم.. فعلا بلاگو زدم تا بعد امتحانا اگه مغز اکبندم یاری کرد فعالیت آغاز شه:)
Made By Farhan Temp.No5